Witam wszystkich

Blisko nieba

Witam wszystkich na moim blogu. Mieszkam od 27-miu lat w sercu Gór Skalistych w mieście położonym nad Wielkim Słonym Jeziorem. Kocham podróże, uwielbiam i uprawiam górskie wspinaczki a  w domu zajmuję się od dawna produkcją domowych nalewek, win i miodów pitnych, których jestem koneserem . Odkryłem tez nową pasję, którą jest gotowanie potraw zdrowych i smacznych. Oprócz kuchni staropolskiej kocham kuchnie hinduską, marokańską i wszelkie orientalne ale lubię również eksperymentować i tworzyć własne receptury. Jako amator fotograf, zamierzam zamieszczać obszerne fotoreportaże z wszystkich moich akcji i podróży. Serdecznie zapraszam zainteresowanych i proszę o komentarze.

Slav

Odpowiedzi: 9 to “Witam wszystkich”

  1. podsosnami Says:

    Z przyjemnością i radością pierwszy komentarz zostawię!😎 Cieszy mnie ten blog tym bardziej, że trochę czuję się jego „matką chrzestną”.😳😉
    Czekam więc na Twoje relacje z podróży i Twoje zdjęcia – zawsze piekne, robione w zadziwiających miejscach, z wielką wrażliwością na urodę świata.
    Gratuluję nowego bloga!!!😀

  2. Witaj Zdzisiu.
    Mam nadzieję, że wpiszesz tutaj WSZYSTKIE swoje wpisy ze starego bloga.
    Pozdróweczka serdeczne.
    .
    ps – Ty od 27-miu w Górach Skalistych, ja zaczynałem w Oklahoma (26 lat temu), a teraz cały czas nad mym ukochanym Atlantykiem🙂

  3. Dziękuję Wam za miłe słowa. Poradżcie mi, w jaki sposób przenieść wszystkie moje wpisy z tamtego bloga. Czy muszę je wszystkie przepisywać?

    PS. Pawełku – jeśli Floryda jest choć troche podobna do Hawajów ( a troszeczkę jest), to Ci się nie dziwię. Nie myśl, że kocham tylko góry, do oceanów mam też sentyment. Moje serce jest wielkie i otwarte i niejedną miłość pomieści.

  4. W dziale zarządzania w Twym starym blogu muzisz wejść na zakładkę „export” (jeżeli masz tam uprawnienia administracyjne). Całą treść bloga spakujesz do jednego pliku w formacie „XML”, zachowaj go na swoim komputerze. Nastepnie wchodzisz do nowego bloga i w zarządzaniu wchodzisz na zakładkę „Import”, uruchamiasz zachowany poprzednio plik i całość masz w nowym blogu.
    Jeżeli nie masz uprawnień administratora na starym blogu to pozostaje Tobie niestety robótka ręczna pt „kopiuj, wklej”.

    Pozdróweczka

  5. podsosnami Says:

    Ja kopiowałam i wklejałam, ale w sumie przeniosło bez problemu razem ze zdjęciami nawet, co mnie zdziwiło. 😀
    Na pewno sie uda!

  6. Skopiowałem wszystko i mam w moich dokumentach. Teraz tylko muszę to jakoś wrzucić na mój nowy blog. No i jakoś uporzadkować, aby było chronologicznie.

  7. Afrodyta Says:

    Gratuluję Bloga! Choć się nie wybieram w Twoje strony, to będę mogła pooglądać piękne widoki.
    Piesek przecudny

    • rejtan Says:

      To dopiero początek mojego nowego bloga. Mam inny, w którym opisywałem moje podróże, wspinaczki i przyrodę, z która obcuję tutaj na codzień. Niestety tamten blog jest administrowany oprócz mnie przez stowarzyszenie a ja zawsze chciałem mieć blog całkowicie niezależny. Zdążyłem juz skopiować wszystkie moje wpisy, fotoreportaże i relacje, ale moja choroba nie pozwoliła mi dokończyc dzieła przeniesienia i usystematyzowania wszystkiego na moim blogu nowym. Myślę, że wkrótce uda mi się tego dokonać.

  8. Trafiłam tu przypadkiem i życzę zdrówka.

Skomentuj

